Berättelsen om:Davveh and alex TM!

Berättelsen om:DAvveh and alex TM!                                  Allt som står inanför* * betyder att man gör det.

Davveh:-Ska vi ta fjortis bilder i badrummet??
Alex:*-Skrattar*okej du får börja.
Davveh:-Kolla coola bilden.
Alex:-*Skrattar*den var là bra,min tur it`s showtime.
Davveh:-Coool bild!
Alex:-Jag vet.
Davveh:-Jag vet en hemsida vi kan fixa så att  bilder blir as cooola!
Alex:-Okej.
Davveh:-Kolla bilderna jag har fixat,visst blev dom cooola?
Alex:-Ja fett cooola,kan man lägga in dom bilderna på bilddagboken??
Davveh:-Ja det går.
Alex:-Vi gör många bilder och fixar till dom.
Davveh:-okej.
Alex:-Jag vet,vi kan göra ett fejk bolag!
Davveh:-Okej,vad ska bolaget heta?
Alex:-Hmm......jag vet inte.
Davveh:-Inte jag heller.......jo nu kom jag på det den ska heta:Davveh and alex TM!


Och det var så det hela började!
Berättelsen om:Davveh and alex TM.Av Alexander Dahlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0